.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محصول جدید سیمان مازندران وارد بازار شد

مدیر عامل شرکت سیمان مازندران گفت: محصول جدید سیمان مازندران با ویژگی ها و کاربردهای ممتاز وارد بازار شد.

به گزارش شمال نیوز ، حمید یوسفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید سیمان در این کارخانه به 4.2 میلیون رسیده و توانایی تولید انواع سیمان بر اساس خواست و نظر مشتری را دارد.

وی افزود: این شرکت در سال 89 در زمینه صادرات محصولات توفیقاتی داشته و با صادرات بیش از 500 هزار تن کلینکر و سیمان به رشد 5.2 برابری نسبت به سال 88 رسیده است.

مدیر عامل سیمان مازندران افزود: تولید جدید شرکت سیمان تیپ سه بوده که به عنوان سیمان با مقاومت اولیه زیاد یا سیمان زود گیر مطرح است و در شرایطی که مقاومت اولیه زیاد بتن مورد نظر باشد به کار می رود.

یوسفی افزود: به دلیل بالا بودن فاز C3S (سه کلسیم سیلیکات ) گرمای هیدراتاسیون این نوع سیمان بالا بوده ومی توان از این نوع سیمان در هوای سرد زمستان استفاده کرد.

وی کاربرد های این نوع سیمان را ساختمان سازی تجاری، کارگاههای بلوک سازی، تیرچه بلوک، تولید لوله های الیاف سیمانی، قطعات پیش ساخته، موزاییک سازی و سایر صنایع اعلام کرد.

یوسفی، کاهش زمان عمل آوری بتن در آب و هوای سرد، سخت شوندگی سریع و مقاومت برتر آن نسبت به سیمانهای معمولی، امکان تسریع در عملیات بتن ریزی و کاهش هزینه های جانبی را از وی‍ژگی های این نوع سیمان عنوان کرد.

وی گفت: استراتژی شرکت، تولید محصول با کیفیت، حفظ محیط زیست و سلامت انسانها و ارتقاء کمی و کیفی در همه فرآیندهای تولید و انطباق محصول تولیدی با استانداردهای ملی و جهانی است.

شرکت سیمان مازندران تاکنون به عنوان واحد نمونه کیفی و انرژی، واحد برتر صنعتی و معدنی، صنعت سبز و صادر کننده نمونه برگزیده و مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده گان شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.